Verslag Voorjaarscongres 2015 – City- & Regiomarketing

Jelle RinzemaBijeenkomsten0 Comments

Op 11 en 12 juni 2015 organiseerden Hendrik, Judith, Sjors en Wessel het voorjaarscongres. Het thema van het congres was City & Regiomarketing. In Arnhem en Nijmegen had de organisatie een gevarieerd programma samengesteld. De rode draad van beide dagen: Overheden (gebieden) zetten regio- en citymarketing in om zich te onderscheiden. Is dit de ultieme verspilling of zijn dit juist de pieken in de delta? Duidelijk mag zijn dat deze vraag niet in twee dagen te beantwoorden is. Maar door discussies met diverse gastsprekers en het beleven van de marketing highlights van beide steden, is voor de deelnemers in ieder geval de basis gelegd om thuis (en op het werk) nog eens rustig over dit vraagstuk na te denken.

Foto 12-06-15 15 47 08

Naast deze complexe materie was er ook ruimte voor een stukje persoonlijke ontplooiing. In twee workshops werden de grenzen van fatsoen, communicatie en fysiek contact opgezocht en overschreden. Gelukkig kan de echte Hartmanner tegen een stootje.

 

Alles bij elkaar was het een inspirerende bijeenkomst met voldoende ingrediƫnten om vol energie weer aan het werk te gaan.

Reageer op dit artikel