Astrid Zwaag
18 juli 2025

Op vrijdag 18 juli is de allereerste nieuwsbrief van het Hartmans Netwerk verstuurd. Een mijlpaal voor ons netwerk. De nieuwsbrief is samengesteld door de werkgroep communicatie en biedt een inkijkje in de bijeenkomsten, het jaarthema en de dynamiek binnen de groep van 27 Hartmanners.

Waarom een nieuwsbrief?

De nieuwsbrief verschijnt twee keer per jaar en heeft als doel om het netwerk zichtbaar te maken voor collega’s binnen en buiten de overheid. We delen hierin reflecties op onze bijeenkomsten, inzichten uit het jaarthema en verhalen van deelnemers. Zo willen we niet alleen verbinden binnen het netwerk, maar ook inspireren daarbuiten.

Het jaarthema van 2025 is ‘Vertrouwen vs Controle’. Een thema dat raakt aan de kern van ons werk als ambtenaar. Hoe geef je vertrouwen vorm in beleid, uitvoering en samenwerking? En waar ligt de balans met controle? De nieuwsbrief laat zien hoe wij als jonge ambtenaren hierover in gesprek gaan en samen leren.

Nieuwsbrief ontvangen?

Ben je benieuwd naar de inhoud van de bijeenkomsten of wil je op de hoogte blijven van het netwerk?
📬 Bekijk de eerste nieuwsbrief via de webversie: klik hier.

📩 Wil je de nieuwsbrief in december ook ontvangen? Meld je dan aan voor de mailinglijst: klik hier.

👥 Ben je oud-deelnemer van het Hartmans Netwerk en wil je op de hoogte blijven van alumni-activiteiten? Meld je aan voor de mailinglijst speciaal voor alumni: klik hier.